Kiyeski Slimming Belly Patch


                            Kiyeski Slimming Belly Patch


Kiyeski Slimming Patch mempamerkan perut yang seksi, atas atau dari atas, dengan Physiotherapeutic Kiyeski elektrostatik Slimming patch. Setelah penerapannya di pusat, terdapat ada magnet di tengah patch. Magnet ini menghasilkan gelombang magnetik yang kemudian memberikan kesan teknik meridian pada  perut yang biasanya digunakan dalam perubatan akupunktur. Ini merangsang ekskresi toksin dan penyerapan nutrisi.

Patch ini secara alami meningkatkan metabolisme Anda dan pada masa yang sama mengurangkan rasa lapar anda. Ia juga meningkatkan peredaran darah dan membakar lemak, karbohidrat dan gula dengan bekerja secara menyeluruh dengan sistem endokrin tubuh.

Kajian menunjukkan bahawa tahap pelangsingan oleh  patch ini yang memanfaatkan physiotherapeutic elektrostatik lebih tinggi dari pil herbal.



Cara Penggunaan:

Tampalkan patch di pusat anda selama 8 jam Sebelum tidur/  keadaan tidak aktif


Dilarang bagi mereka dengan kulit kemerahan dan bengkak, melecet, ulser congestion, dan  kulit bermasalah.


Perlu diingat bahwa gatal ringan atau kemerahan mungkin berlaku tetapi tidak akan memburuk pada penggunaan seterusnya dan akan berhenti setelah patch telah digunakan sepenuhnya.

Kandungan kiyeski Plaster Kurus terdiri daripada Herbal Tradisional yang sering digunakan dalam chinese medicine untuk membantu melancarkan pergerakan usus, meningkat kadar pedaran darah.

Ia bukan seperti produk slimming lain yang akan berasa panas semasa penggunaan. Kesan kiyeski Plaster Kurus lebih terhadap pemulihan dari badan dalaman tetapi dari  luaran.
 
Wanita mengandung, Ibu menyusukan bayi, Wanita dalam pantang dan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun di larang menggunakan Kiyeski Slim Patch

 Dilarang menggunakan ketika haid

Fungsi utama kiyeski Plaster Kurus ini adalah untuk MENINGKATKAN metabolisma badan. Apabila metabolisma badan tinggi, maka pembakaran kalori juga tinggi. Pembakaran kalori ini akan menghasilkan tenaga pada badan.


Satu kotak berisi 10 patch.
Harga:
1 kotak= RM15
3 kotak= RM40 (Jimat RM5)
                                                         whatpass me : 0196111132

Comments